fiscalistenonline.nl: archief
Lees voor het aanmelden de voorwaarden.

Archief: management

Heb je al een TADAAA lijst?
Dat briljante boek van David Allen heet niet voor niets: “Getting things done“. En zoals ik leerde van iemand die een stuk of 19 boeken op zijn naam heeft staan: “To get something done, you’ve...   (28-11-08) Lees meer...
Bonus populairder dan kerstpakket
Werkgevers die zich de hersens pijnigen hoe zij hun werknemers met Kerstmis zullen belonen, kunnen beter voor een bonus dan een pakket kiezen. Dat blijkt uit een onderzoek van Unique Uitzendbureau op ...   (27-11-08) Lees meer...
De voor- en nadelen van flexibele werkplekken
Een flexibele werkplek is een plaats in een bedrijf waar iedere werknemer kan gaan zitten en werken. Door te zorgen dat iedereen overal kan inloggen en kan beschikken over de eigen papieren en andere ...   (25-11-08) Lees meer...
Tien manieren om respect af te dwingen
Je krijgt niet automatisch respect op het moment dat het woord 'manager' of 'directeur' op je visitekaartje staat. Respect moet je verdienen en dat kost tijd. Jammer genoeg. Toch zijn er een aantal kl...   (21-11-08) Lees meer...
Burnout onder oudere werknemers komt steeds meer voor
Burnout onder oudere werknemers wordt in toenemende mate een probleem voor werkgevers en werknemers. Vooral nu steeds meer mensen langer moeten doorwerken om de gevolgen van vergrijzing op te vangen. ...   (18-11-08) Lees meer...
Hoe je slim je leesstapel doorwerkt
Wanneer lees jij je vakbladen? Kom jij wel aan je vakbladen toe? Veel mensen hebben stapels tijdschriften in hun kantoor liggen. Ze houden zelf het historisch nationaal archief van hun favoriete vakt...   (18-11-08) Lees meer...
Voordelen van een goed verzuimbeleid
Met een goed verzuimbeleid kan ziekteverzuim voorkomen worden en ook de duur van het verzuim beperkt worden. Zo bespaart een werkgever op de loonkosten van ziekteverzuim. Daarnaast bieden een gezonde ...   (14-11-08) Lees meer...
Zes manieren om een complimentencultuur te creëren
‘Nederlandse werknemers zijn kampioen klagen. Toch kan het ook anders. Maak van uw organisastiecultuur een complimentencultuur! Als u het geklaag van uw medewerkers zat bent, is het helaas niet vold...   (11-11-08) Lees meer...

Hier klikken