fiscalistenonline.nl: 'KPN verkijkt zich op InternetPlusBellen'
Lees voor het aanmelden de voorwaarden.

'KPN verkijkt zich op InternetPlusBellen'

KPN gaat er alles aan doen om de problemen rond het InternetPlusBellen zo snel mogelijk op te lossen. Dit zegt bestuurslid Baptiest Coopmans, verantwoordelijk voor InternetPlusBellen, vrijdag in het Algemeen Dagblad. InternetPlusBellen heeft KPN dit jaar al erg veel geld gekost. Het bedrijf zegt zich verkeken te hebben op de populariteit van deze nieuwe vorm van bellen en heeft honderden monteurs het land in gestuurd om de problemen op te lossen.
Coopmans zegt in de ochtendkrant dat zijn werkgever per kwartaal 25 tot 30 miljoen euro kwijt aan het herstel van het InternetPlusBellen. Klanten van KPN kregen de afgelopen maanden veelal verkeerde facturen en tienduizenden mensen waren wekenlang afgesloten van telefoonverkeer.

Rem
"We zijn te lang doorgegaan met accepteren van klanten voor InternetPlusBellen", geeft Coopmans toe. "We hadden begin december vorig jaar aan de rem moeten gaan hangen en niet drie maanden later."

Op internet beklagen consumenten zich massaal over de dienst van KPN. Diverse fora, zoals die van de Consumentenbond, worden overspoeld door ontevreden klanten.
Bron: NU.nl

Eerder geplaatste artikelen

De werkkostenregeling: de vrije ruimte, een feest
De werkkostenregeling biedt u een vrije ruimte van 1,2% van de fiscale loonsom. Met die vrije ruimte kunt u ‘leuke dingen’ doen voor uw medewerkers. U kunt hen diverse vergoedingen en vers...
Lees meer...
Let op: nieuwe pensioenrichtleeftijd per 1-1-2018
Per 1 januari 2018 wordt de pensioenrichtleeftijd verhoogd van 67 naar 68 jaar. Werkgevers moeten daardoor depensioenregelingen van hun medewerkers – weer –aanpassen, nog dit jaar. Een v...
Lees meer...
Tarief vennootschapsbelasting omlaag
In het regeerakkoord ‘Vertrouwen in de toekomst’ van de coalitie Rutte III wordt voorgesteld om het tarief van de vennootschapsbelasting stapsgewijs te verlagen van 25% naar 21%. Het tarie...
Lees meer...
Hier klikken